Poskytujeme množstevné zľavy. Pri nákupe nad 150 € použite zľavový kupón ZĽAVA3, nad 320 € kupón ZĽAVA7.
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 9-14 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 70 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
17.06.2022
ZELENÁ KÁVA
Najširší výber zelenej (nepraženej) kávy arabica na jednom mieste: Mletá zelená káva arabica, Kapsule zelená káva arabica, Zrnková zelená káva arabic... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. Všetko o nákupe
  3. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Úvodné ustanovenia:

  1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.zdravyobchod.sk, je firma Solia, spol. s r. o., Česká 248, 468 41 Tanvald, IČO: 25431609
  2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov).
  3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru poskytovaných prevádzkovateľom.
  4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru poskytovaných prevádzkovateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií:

  1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo elektronickou poštou.
  2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
    • kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
    • predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
    • komu je reklamácia adresovaná (tovar adresovať na prevádzku spoločnosti - Česká 248, 468  41 Tanvald)
    • dátum podania reklamácie,
    • podpis objednávateľa alebo podpis oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.
  3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.
  4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.
  5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Prevádzkovateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.
  6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
    • pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla prevádzkovateľa
    • pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí prevádzkovateľ doručenie
    • pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty prevádzkovateľa.
  7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.
  8. Prevádzkovateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Prevádzkovateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 1.1.2016. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

Reklamačný formulár

Meno a priezvisko *
Telefonický kontakt *
E-mail
Číslo objednávky alebo faktúry *
Dôvod reklamácie *
Návrh riešenia reklamácie
Iný návrh riešenia reklamácie
Opíšte text obrázku*

Novinky z nášho blogu

Čajovník
30.09.2022
Čajovník
Čajovník pochádza z juhovýchodnej Ázie. Prvé písomné zmienky o čaji poznáme z tretieho storočia nl, však mnohé legendy rozprávajú o objavení čajovníka... čítať celé
História čaju
30.09.2022
História čaju
Najstaršia vierohodná zmienka o pití čaju pochádza z 3. storočia nl, ale podľa legiend ľudia objavili blahodárne účinky čaju už v 3 tisícročí pred nl.... čítať celé
Pestovanie čaju
30.09.2022
Pestovanie čaju
Čajovník (Camellia sinensis) sa pestuje v tropických až subtropických plantážach v nadmorskej výške až do 2100 m nad morom. V čím väčšej výške sa pes... čítať celé
Zber a spracovanie čaju
30.09.2022
Zber a spracovanie čaju
Štvrtým rokom po výsadbe sa pristupuje k prvému zberu, prvotriedny list však čajovník poskytuje ešte neskôr. Doba zberu je závislá na klimatických pod... čítať celé

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk